14 Temmuz 2011 Perşembe

bu gece kızgınım sana gökyüzü

bu gece;
bu gece sigaramı 
gözyaşlarım söndürüyor.
peşi sıra yakıyorum.
hiç biri dayanamıyor ki
içimdekilerin dışavurumuna.
nedensiz kapılıyorum hırsıma,
yine yeniliyorum içimdeki öfkeye.
içimde bir iç savaş var.
sevgim ve öfkem.
dur durak bilmiyorlar 
bu gece...

*******************
ve beynimi uyuşturuyorum.
düşüncelerime hakim değilim.
düşlerimde gördüğüm sakinliği
özler bir haldeyim.
bu gece;
bir umut var içimde
bir ışık doğuyor
kalbimin ta orta yerinde.
tıpkı şuan ki gökyüzü gibiyim.
yağan yağmur göz yaşlarımı, 
inatla çakan yıldırım
içimdeki ışığı yansıtıyor.
bu gece yalnız ağlamıyorum.
tüm gökyüzü benimle birlikte
ağlıyor...

******************
ve bu gece sanırım
gökyüzü bana çok öfkeli
tüm yaptıklarım için.
tüm inandıklarım için.
bir imkansıza tutulduğum için.
yine yeniden...
ben bu gökyüzünü biliyorum.
aylar,yıllar öncesinden.
o zamanda aynı tepkiyi vermişti.
karşı çıkmıştı bana.
oysa ben öfkeliyim 
bu sefer ona.

*****************
bu gece;
tüm doğa kanunlarına 
karşı gelişimin miladıdır.
içimdeki ışığın gücüne 
inanıyorum...
en yakınımdakinin uzaklaşışını
gördükten sonra;
en uzağa bağlanmanın 
yanlışını hangi güç 
söyleyebilir ki?
kanatlarımda bir telaş var 
bu gece...
çırpınıp yükselmeye
sabırsızlar.
sevinçlerimi bir kenara koyuyorum.
içimdeki ümide bağlanıyorum
bu gece....

**************
ve yine bu gece 
yara izlerimin üstündeki tüm tuzları
temizleme vaktidir.
bir yel alıp götürür mü
bu tuzları...
siler mi acısını kalbimin?
bilemiyorum.
ama inanıyorum inatla.
bu gece...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder