14 Temmuz 2011 Perşembe

ilahlar karar veremez

öyle, ilahlar karar veremez,
sana duyduğum sevginin şiddetine.
bile bile göze aldım;
ben bu aşkın günahlarını.
oysa, bedeli çoktan ödenmiş acılarla süslü,
bir sensizlikti vaadedilen bana;
habersizken tüm olup bitenden.
ben biliyorum ki;
anka kuşu olmayı istiyorsan;
yanmayı da göze almalısın kimi zaman.
vakti geldiğinde;
almadan başını gitmeyi de bilmelisin,
kalbini unutmadan aşüfte gönüllerde.
ama büyüsede bir ur gibi sevdan içinde
ve zarar da vermeye başlasa artık bedenine,
o'nunla yaşamaktan alıkoymamalı hiç kimse.
vazgeçmemelisin!
vazgeçmiyorum bende o'nlar gibi.
bu uğurda ölmedi insanoğlu.
bende ölmem ya!
ölümü yenmeyi de öğrenirim belki. 
zaten yaşarken azap çeken ruhum,
koydu bu hayatın adını çoktan:
"sensizlik cehennemi"
bu; belirsizlik içinde sonsuza yürümek...
ne güzeldi halbuki;
bir perinin hayatıma girip;
kanatlarından oluşturduğu yellerle,
dağıtması kara bulutları üzerimden.
nerelerdesin şimdi?
özlüyor aynalar yansımanı.
özlüyorum bende o'nlar gibi.
işte bu yüzden;
öyle, ilahlar karar veremez,
sana duyduğum sevginin şiddetine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder