14 Temmuz 2011 Perşembe

keşkelerle dolu dizgin bir dünya

keşke,
her geceyi seninle noktalayabilsem.
işte o zaman,
kızmazdım geceye gündüzlerimin
katili olduğu için.
keşke,
gecelerimin tek parıldayan ışıltısı
sen olsan.
işte o zaman,
kıskanmazdım ayı, yıldızları
başkalarını da aydınlatıyorlar diye.
keşke,
her dakikan sadece benle
dolu olsa.
işte o zaman,
akrep ve yelkovana düşman olmazdım;
bu amansız telaşlarından dolayı...
keşke;
yönümü bulduğum tek rüzgarım,
sen olsan.
işte o zaman,
umursamazdım rüzgarların benden,
alıp götürdüklerini.
keşke;
yanlışlarımın tek telafisi,
sen olsan.
işte o zaman,
korkmazdım hata yapmaktan.

*******************

keşke;
kalbinin tek sahibi
ben olabilsem.
işte o zaman,
kırılmasından korkun olmazdı.
keşke;
düşüncelerinde sadece ben barınabilsem.
işte o zaman,
kötülük senden olabildiğince,
uzaklarda olurdu.
keşke;
günlerinde, gecelerinde,
sadece ben yanında olabilsem.
işte o zaman,
ne gecenin karanlığı,
ne gündüzün sahteliği,
senin yanında olurdu.

*******************

herşeye rağmen;
benim bir dünyam var.
içinde senin olduğun.
her anımın seninle geçtiği,
gecemin gündüzümün sadece
seninle dolu olduğu,
her mutluluğumu seninle paylaştığım,
acılardan uzak
bir dünya...
ve gerçekliği için;
herşeyden vazgeçebileceğim
bir dünya...
keşke;
gökyüzünden bir peri düşse,
düşsede birleştirse dünyalarımızı.
işte o zaman,
aşkın anlamı sadece
sözlüklerde yazılı kalmaz.
çünkü;
benim aşkım;
sadece seninle var olabilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder