14 Temmuz 2011 Perşembe

doğum günün

1 sene öncesi...
iyi hatırlıyorum o günü.
o güzel günü. 
o özel günü.
mumlar yakmıştım senin için evin her tarafına.
iki boş kadeh ve bir şişe beyaz şarap.
en sevdiğin müzikler evin her tarafında...
ve seveceğini düşündüğüm bir kaç hediye.
ve sana yazdığım çeşitli notlar.
ve sen vardın. 
bir de ben.

***************

1 sene öncesi...
iyi hatırlıyorum o günü.
6 aralığı 7 aralığa bağlayan geceydi.
bir birini seven iki aşık vardı. 
öylesine içten, öylesine gerçek
senin doğum gününde dünyanın en mutlu insanı ise bendim.
seninleydim ötesi var mı?
senin en özel gününde; sen benleydin.
sarıldın bana doyasıya.
"hep seninleyim" dercesine.
yanlış anlamışım halbuki.
"hep benimle" değilmişsin.
hiç benimle olmamışsın. 
veya çabuk vazgeçmişsin benden.

**************** 

ve 1 sene sonrası...
yine aynı tarih.
6'sını 7 sine bağlayan bir aralık gecesi.
karanlık bir gece değil mi?
soğuk ve karanlık bir eskişehir gecesi.
yalnız bir çocuk var evinde.
diğer gecelerden farklı. 
senden sonra ise her gecesi aynı.
gözünde bir kaç damla yaş.
elinde sigarası. 
hüzünlü şarkılarıyla bir çocuk.
bu gece biraz daha hüzünlü ama.
gözündeki yaşları daha sık akıyor.
elinden sigara hiç düşmüyor. 
peşisıra yakıyor sigaralarını.
hep dinlediği şarkılar daha hüzünlü.
daha anlamlı geliyor.
neden mi?
sensiz de ondan...

****************

bugün senin doğum günün sevgilim.
sana sevgilim diyorum bu geceye özel.
çünkü sanki sen yanımdasın bu gece.
"sensiz doğum günü kutlamak mı?
aptal mıyım?" diyorsun içinden.
tabiki hayal bunlar.
hayalin söylüyor bunları. 

****************

düşünüyorum da;
şu an kim bilir kimlerlesin?
yeni yaşına kimlerle nerde giriyorsun?
belki, belki de yanında yeni sevgilin vardır.
yüzün gülüyordur eminim şu an.
ne bileyim, kafam durmuş durumda.
dakikalar 7 aralık günüde hiç ilerlemiyormuş.
öğrendim bunu.

*****************

elim telefona gidiyor sürekli.
bir mesaj atasım var sana.
ama korkuyorum.
korkum beni tersleyebilcek olman falan değil.
çaresiz olduğumu görmeni istememem.
çaresizim çünkü sevgilim.
sensizlik benim en büyük zaafım.
ve zaaflarımla bu gece başbaşayım.

*****************

ve bu gece aklımda bir soru var.
merak ediyorumda;
aklının en ücra köşesinde bir parça
"ben" kırıntısı var mı bu gece?
keşke keşke "o"da yanımda olsa diyormusun bu gece?
bu nalet gecede keşke "sen"de yanımda olsaydın diyor musun?
ben diyorum...
keşke yanında olabilsem tekrar.
keşke sarılabilsem sana tekrar.
keşke öpebilsem seni tekrardan!

*****************

bu yazdıklarımı görmeyeceksin.
okumayacaksın.
göz yaşlarıma tanık olmayacaksın.
her zamanki gibi.
ama aklımdasın işte sen napabilirim.
bu kahrolası gecede; 
ben yine seni düşünüp
yer yer anılarımızı hatırlayıp tebessüm edicem.
yer yer kızıp, öfkelenip duvarları yumruklayacağım.
yer yer ise kendime yine yenilip ağlayacağım.

******************

kızıyorum sana çoğu zaman.
bu gece biraz daha fazla.
yanında olmalıydım bu gece.
işte sitemim bundandır.
bu yazdığım yazıyı da boş bir şişeye koydum.
ve attım okyanusun bir köşesinden.
"sana ulaşır mı?" bilemem...
yine de doğum günün kutlu olsun meleğim.
benle ya da bensiz.
ki galiba bensiz.
ve sonsuza kadar da bensiz...

bugün 7 aralık... 7 tane ufak mum yaktım. 1 tane seni temsilen büyük mum. ve bir de ben. ve birde sensizliğim var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder