14 Temmuz 2011 Perşembe

sensiz buralar daha bir sessiz

adım atışlarını duyuyorum
karıncaların.
ve yapraklar şarkı söylüyorlar;
derinden.
yıldızlar;
dans etmekten yorulmuş olmalılar.
çok soluk renkleri.
ay inzivaya çekilmiş.
bulutların arkasında; 
saklanıyor benden.
benim kafamda ise bir melodi var.
sana ait notalardan.

*********************

sen gittiğinden beri;
buralar bir farklı.
kaldırımlar boş,
sokaklar ıssız.
sadece bir kaç köpek.
ama onlar da huysuz.
ve gülüşüne hasret kalan ben;
pek bir mutsuz.
burnumda ise deniz kokusu;
gittiğin yerlerden gelen.

**********************

zaman burada durdu.
"günlerden ne?" bilmiyorum.
"saat kaç?" umursamıyorum.
hep gereksiz bir karanlık var
havada.
güneş doğmaya yanaşmıyor.
dönmeni bekliyor heyecanla.
sen gittiğinden beri.
dudaklarımdansa kan damlıyor;
sözcüklerimin yerine.
cezalılar sen dönene kadar.
mühür vurdum onlara.
tıpkı kalbime yaptığım gibi...
o da mühürlü.
sen onu sevene kadar...

*********************

sensiz buralar daha bir sessiz.
bahar gelmemekte ısrarcı.
çiçekler açmamakta,
kuşlar ötmemekte...
yağan yağmurlarsa;
gidişinin arkasından dökülen
birer gözyaşları...
hepsi dönüşünü bekliyor.
gittiğinden beri.

ve ben;
hala senin hayalinle;
senin hayalin sayesinde 
yaşıyorum.
sen gittiğinden beri...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder