14 Temmuz 2011 Perşembe

sensiz bir dünyada yaşıyorum

içinde senin olmadığın bir dünyadayım;
yaşıyorum, nefes alıyorum;
sende varsın aslında bu dünyada;
sende nefes alıyorsun,
biliyorum.
ama benim dünyamda yoksun.

sen çıkıp gittin dünyamdan. 
günler geçiyor peşisıra.
sensiz. 
geç farkına vardım yaşamanın.
nefes almak değilmiş yaşamak;
nefessizlik değilmiş ölüm.
sensizlikmiş öğrendim.

evet ben bir dünyada yaşıyorum. 
sensiz. 
içinde senin olduğun, 
ama benimle olmadığın bir dünya.
güneş benim için artık doğmuyor. 
ilkbaharda açmıyor çiçekler.
sabahları horozlar bile uyandırmaya layık görmüyor beni artık.
tüm güzelliklerinden yoksunum dünyanın.

sen gittiğinden beri dünyamdan;
çok şey değişti aslında.
aylar geçti, mevsimler değişti.
hatırlıyorum bir kış ayıydı beni terkettiğinde
şimdi ise yeniden kış gelmek üzere.
sensiz bir ilkbahar;
sensiz bir yaz
ve sensiz bir sonbahar geçti.
tek şey değişmedi hayatımda.
sana olan sevgim. 

sensiz bir dünyada yaşıyorum.
halbuki sen hep benimlesin.
hayalin eşlik ediyor gecelerime;
hayalinle uyuyorum.
ve hayalinle uyanıyorum akabinde.
kırdığın hayallerimi bir şekilde birleştirdim. 
yeni bir sen yarattım kendime.
beni hiç yanlız bırakmayan.
benimle beraber nefes alan;
benim yaşlı gözlerimi silen;
beni seven.
dışı sana benziyor 
ama içinin seninle alakası yok.
çünkü bana değer veriyor o.
ve biliyorum ki ben istemedikten sonra beni terketmeyecek.
en güzeli de ne biliyor musun sevgili?
bu hayalimi sen bile kıramazsın.

evet sensiz bir dünyam var benim. 
bak hala kalbim atıyor. 
"yaşıyorsun her şeye rağmen" diyor çevremdekiler.
ama bunu ben hissedemiyorum artık.
yaşadığımı hissedemiyorum.
sensizlik pek zormuş.
biliyorum ki hayalin bir süre sonra 
bana yetmemeye başlayacak. 
ve ben yine senin eksikliğini yaşayacağım. 
ama içimde bir ümit taşıyorum hala.
bir gün gelecek sen yine dünyama dahil olacaksın.
işte o gün geldiğinde. 
haykıracağım dünyaya.
"hayat sevince güzel"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder