14 Temmuz 2011 Perşembe

rum meyhanesinde yalnızlığın sesi

yalnızlığımı;
bir rum meyhanesinde buldum geçen.
bir şişenin dibinde gördüm aşkı.
sensizliğim akıp giderken damarlarımda,
bir ud sesinde buldum sesini…
sadece yazları hareketlenen,
bir adanın ortasında yaşadım hayallerimi..
yanımda olmanı istedim.
benimle paylaşmanı istedim;
yakamozun işıltısını..
denizden sonra havluma değilde,
sana koşmak istedim apansız.
sıcaktan kavrulup tan kızılına dönen tenimi,
sen serinlet istedim.
tanıdık gözlerin olduğu yerde yabancı kalmaktansa, 
seninle yabancılaşmak istedim dünyaya.
rastgele radyo frekansında denk geldim sana.
anlamadığım dilde;
ama bilirmişcesine eşlik ettim şarkılarına.
işığı görüp gelen sivrisinekler misali, 
sana ulaşmak istedim mesafe tanımaksızın.
senin nefes aldığın diyarlarda,
aynı havayı solumak istedim seninle kolkola.
balıkçıların oltalarını denize ümitle salladığı gibi, 
saldım yüreğine duygularımı.
kıyısından köşesinden yurt edinirim amacıyla…
özledim…
özledim varlığını hissedebilmeyi…
özledim gözlerinin buğusunu…
özledi meleğin tebessümlerini…
ve kaybettim,
bir rum meyhanesinde kendimi geçen…
hatırlamıyorum… 
hatırlayamıyorum…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder